6 lipca 2014

Sałatka Marioli

         Moja przygoda z gotowaniem rozpoczęła się parę lat temu i z każdym dniem odkrywam nowe smaki, aromaty i cały czas się uczę. Ze względu na moją pasję oraz pracę moja figura dużo ucierpiała. Dlatego przyszedł czas na dietę i mam nadzieję, że uda mi się przedstawić wam więcej smacznych zdrowych i mało kalorycznych przepisów. Życzcie mi wytrwałości


 Składniki:
- 1 garść szpinaku,
- 1 garść mieszanki sałat (np. Italian z Lidla)
- 2 truskawki pokrojone w ćwiartki,
- 2 morele pokrojone w ćwiartki,
- 1/2 gruszki pokrojonej w paski,
- 2 plastry sera camembert pokrojonego w kawałki,
- kilka orzeszków włoskich
- 1 łyżeczka oleju sezamowego,
- 1 łyżka soku z pomarańczy

Wykonanie:
        Na talerzu rozkładamy szpinak, mieszankę sałat, gruszkę, ser, truskawki, morelę i orzeszki. Polewamy sałatkę olejem sezamowym i świeżo wyciśniętym sokiem z pomarańczy.

  Smacznego :)

2 komentarze: